מה האורך הכי נכון לוידאו שלי?

מה האורך הכי נכון לוידאו שלי

מה העניינים? איך הולך?
אני רוצה לדבר איתכם היום על אחת השאלות שצוות הייעוץ שלנו בריינר תקשורת נתקל בה באופן ממש יום יומי…
"מה האורך הכי נכון לוידאו שלי"

למי שלא מכיר אותי, אני אמיר ריינר
ויש לי סוד לגלות לכם:
אין כזה דבר "אורך נכון לוידאו"
בדיוק כמו שאין כזה דבר אורך נכון לסרט, לספר, למאמר או לפוסט בפייסבוק.
לפעמים קצר עובד יותר טוב מארוך ולפעמים ארוך עובד הרבה יותר טוב מקצר (כן, אפילו בקמפיינים ממומנים)

אז איך יודעים?

הכלל הראשון הוא להחליט מה המטרה של הוידאו.
קודם כל, צריך לזכור שלכל וידאו יש את המטרה שלו.
שיווק בווידאו לקהל היעד המדויקזה אומר שגם אם אני רוצה למכור מוצר מסויים, יכול להיות שהמטרה של הוידאו הספציפי הזה תהיה רק לייצר טראפיק (תנועה של מתעניינים שלחצו על הקישור) שיגיעו לדף מכירה ושם יתרחש רוב תהליך המכירה.
יכול להיות שאסטרטגית החלטתי שאני מעדיף לתת לאנשי המכירות ל"הרים" את רוב הכובד של המכירה ולכן מספיק שהוידאו רק ייצר להם לידים חמים.
או שבדיוק להפך – אם אין לי אנשי מכירות לדוגמא, יכול להיות שאחליט שהוידאו צריך ממש לייצר את המכירה בפועל.
ממש לגרום ללקוח להוציא את כרטיס האשראי.
עכשיו, אני מניח שתסכימו איתו שאם אני רוצה שהוידאו ממש ייצר מכירה, הוא יצטרך להיות ארוך יותר מוידאו שהמטרה שלו היא רק לייצר טראפיק.

הכלל השני הוא להבין מה רמת המורכבות של ההצעה או המוצר שאני רוצה לקדם.
אם אני רוצה למכור מסטיק כנראה שוידאו קצר ממש יסגור את הפינה,
אבל אם אני רוצה למכור שירותיי ייעוץ שנתיים בשיטה חדשנית שאף אחד עדיין לא מכיר – סביר שאצטרך סרטון שיווקי קצת יותר ארוך 🙂

הכלל השלישי הוא להיות אמיתיים ולהבין מה רמת ההכרות של הלקוח הפוטנציאלי איתנו – עם מי שמציע את ההצעה.
אם אנחנו קוקה קולה, לטוב או לרע, כולם כבר מכירים את המותג ואפשר לדלג ישירות לשלב המכירה
אבל אם אף אחד לא מכיר אותנו… נהיה חייבים לבסס אמון מסויים לפני שנוכל לעבור לשלב המכירה.

הכלל הרביעי – ותהיו איתי כי כאן הרבה פעמים מאבדים אותי…. 
השאלה היא לא מה העסק אלא מה ההצעה/שירות או מוצר שאנחנו רוצים שהוידאו הספציפי הזה יקדם!

זה הכל להיום 🙂
תזכרו – הצלחה היא החלטה!

סגירת תפריט