אריה עסקים טבעוני שרוצה להתחטב בלי להזיע [חלק 4]
קרה לכם פעם שניסיתם להסביר מה אתם עושים והרגשתם שהצד השני פשוט לא מבין עד הסוף? או שהלקוחות שומעים אותך, מהנהנים... אבל לא מרגישים את ה"אני חייב את זה עכשיו"?…
קרה לכם פעם שניסיתם להסביר מה אתם עושים והרגשתם שהצד השני פשוט לא מבין עד הסוף? או שהלקוחות שומעים אותך, מהנהנים... אבל לא מרגישים את ה"אני חייב את זה עכשיו"?…
בואו נדבר תכל׳ס במייל הראשון "מסעדה ללא מטבח" - דיברנו על הפאזל שכל עסק חייב: טראפיק איכותי, מסר ברור והצעה חדה. במייל השני "נטפליקס במדבר", צללנו לחלק הראשון של הפאזל: טראפיק, ושם דיברנו על ההבדל…
במייל הקודם דיברתי על הפאזל שכל עסק חייב - טראפיק איכותי, מסר ברור והצעה חדה. (אם פספסת, תוכל לקרוא אותו כאן) היום נצלול לחלק הראשון: טראפיק. ופה מגיעה השאלה שמפרידה…
יש היום אינסוף כלים ופלטפורמות שיווקיות. אבל אם אתה מרגיש שהולכים לאיבוד - זה לא במקרה. זה כמו להיכנס לאיקאה של שיווק - אינסוף מדפים, אורות יפים, שלטים מפתים בכל…
מבחינתי?המלחמה האמיתית היא בכלל לאבין גוגל לפייסבוק... פרסום בגוגל הרי מצויין כדי להגיעלכל מי שכל יודע בדיוק מה הוא מחפש,או את מי הוא מחפש,אבל אם השירות שלי הוא לא משהו מוכר?או שאף…
מה העניינים? איך הולך?זה צילום מסך שלקחנו עכשיו ממנהל המודעות של פייסבוק:המסך הזה מגיע ממש בשלב הראשון של תכנון מודעה חדשה.מה בעצם פייסבוק שואלים אותנו כאן?הם שואלים: מה מטרת המודעה שלך.(מודעה…
מה העניינים? לפני כמה ימים נתי שלח לנו שאלה במייל: =============== היי אמיר, לאחרונה אני נתקל בשאלה שלא עוזבת אותי כיזם בתחילת דרכי.. בנושא המיתוג.. ואשמח לקבל תשובה לשאלה הזו שמבלבלת…
אני רוצה לדבר איתכם היום על אחת השאלות שצוות הייעוץ שלנו בריינר תקשורת נתקלים בה באופן ממש יום יומי...
זה מה שאמר לנו אחד הלקוחות היקרים שלנו לפני כמה ימים בפגישת אסטרטגיית תוכן...
היום אני רוצה לתת לך הצצה לשלושת כללי הברזל ליצירת וידאו מדוייק. זאת שיטה שאנחנו משכללים כמה שנים, וכבר שימשה את היועצים שלנו באלפי פגישות אסטרטגיה "מפילות אסימונים", כמו שהלקוחות אומרים. כלל…